سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سطح خدماتدهی اتوبوسرانی تبریز ارتقا یابد

پرتردد ترین خط اتوبوسرانی تهران

 

 شهردار تبریز گفت: سطح خدمات‌دهی در ناوگان اتوبوسرانی تبریز در جهت جلب رضایت خدا و مردم باید ارتقا یابد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، عباس رنجبر، در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی از زمان های قدیم نماد شهرداری بوده و به‌ عنوان نهادی خدمت‌رسان همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم است.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: برخی از مشکلات بالادستی و مدیریتی به این منجر شده که امروز از نظر تعداد و نوسازی ناوگان مشکل بروز کند.

شهردار تبریز با اشاره به افزایش بدهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، گفت: باید با تلاش مجموعه شهرداری و معاونت حمل و نقل و اتوبوسرانی، عقب‌افتادگی‌ها در ارایه خدمات بهتر به مردم را جبران کرد.

رنجبر، ادامه داد: به مناطق شهرداری ابلاغ شده که بودجه مصوب در خصوص کمک غیرنقدی به اتوبوسرانی را محقق کنند و این بودجه باید با دقت و اصولی مصرف شود.

وی یادآوری کرد: با توجه به شرایطی که در سازمان‌ها بوجود می‌آید در جهت شتاب بیشتر برای رسیدن به اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان، تغییرات مدیریتی امری معمول بوه و تغییر ناشی از مشکل و سایر مسایل نیست بلکه هر مجموعه متاثر از شرایط فعالیت خود و نیز شرایط محیطی و زمانی نیز به ایجاد تغییرات نیاز دارد.

در این مراسم ایوب اسماعیلی به عنوان سرپرست سازمان اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی و از خدمات ایمان غنی زاده قدردانی شد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه شهرداری این کلان شهر حدود 750 دستگاه اتوبوس دارد که گفته می شود حدود 600 دستگاه از آنها فرسوده هستند.