سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی معروفترین شرکتهای اتوبوسرانی ایرانی

یکی از گزینه‌های سفر، خرید بلیط اتوبوس و طی کردن مسافتی طولانی با آن است. سفری که به نظر هر کسی می‌آید، خستگی سفر را به یاد می‌آورد. اما خیلی وقت است که شرکت‌های اتوبوسرانی هم پیشرفت کرده اند. اتوبوس‌هایی وارد ناوگان حمل و نقل بین شهری شده اند که می‌توانید با آنها راحت سفر کنید. حتی در مسیرهای طولانی می‌توانید به اتوبوس اعتماد کنید. بلیط این وسیله نقلیه در بیشتر موارد در دسترس است. و هیچ مسافری، نگرانی خاصی برای خرید آن ندارد. اما در مسیرهای پر رفت و آمد و همچنین تعطیلات خاص مانند اواخر تابستان و مناسبت‌های مذهبی، حجم درخواست‌ها بالا می‌رود. در این یادداشت، شما را با شرکت‌های مختلف اتوبوسرانی و روش انتخاب یک بلیط اتوبوس مناسب را با شما در میان می‌گذاریم.

 

خستگی و سفر با اتوبوس

سفر همیشه خسته کننده هست. چه با اتوبوس سفر کنیم و چه با هواپیما یا قطار، سفر کردن خستگی‌های خودش را دارد. برای کسانی که در نزدیکی شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، این خستگی یک حس آشناست. در حالی که فقط در حد دو ساعت یا کمتر در مسیر هستند. اما این خستگی روزانه، همیشه با آنها هست. پس فرقی نمی‌کند با چه وسیله ای به سفر می‌روید. بدن شما به یک استراحت کوتاه بعد از رسیدن به مقصد نیاز دارد.

برای سفر با اتوبوس در مسیرهای طولانی، بهتر است که پتوی مسافرتی، یک بالش دورگردنی و یک بطری پر از آب داشته باشید. به شما کمک می‌کند که طولانی بودن مسیر را ساده تر کنید.

 

خرید بلیط اتوبوس آنلاین: انتخاب اتوبوس مناسب

قیمت بلیط، گزینه خیلی تاثیرگذاری در هنگام خرید نیست. اتوبوس‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان، طرفداران متفاوت خودشان را هم دارند. برای کسی که به دنبال بلیط ارزان اتوبوس است، خرید آنلاین معنا ندارد. برای او، نه راحتی مهم است، نه طول سفر و نه حتی محل نشستن. اما کسی به دنبال خرید بلیط اتوبوس آنلاین است، همه این نکته‌ها مهم است.

چند گزینه هستند که بهتر است قبل از خرید بلیط، به آنها توجه کنید. اولین نکته، تعداد صندلی‌های اتوبوس است. هر چه تعداد صندلی‌ها کمتر باشد، فضای بیشتری برای نشستن و قرار دادن وسایل شخصی وجود دارد. اتوبوس‌هایی که صندلی کمتری دارند، معمولاً صندلی تک نفره VIP هم دارند. پذیرایی اتوبوس‌ها، تفاوت زیادی با هم ندارند. تنها نکته باقیمانده، شرکت‌های مسافربری است که در زیر بررسی می‌کنیم.

 

شرکت مسافربری ایران پیما

 

 

 

یکی از معتبرترین و پر مسافرترین شرکت‌های اتوبوسرانی،  ایران پیما است. این شرکت در سال 1369 در اصفهان تاسیس  و شروع به کار کرده است. اولین شرکت اتوبوسرانی ایران، توسط صد نفر از دارندگان اتوبوس‌های بین شهری، راه اندازی شده است. در بیشتر مسیرهای پرتردد، می‌توانید بلیط این اتوبوس را خریداری کنید.

ایران پیما، به صندلی‌های راحت، مهمانداران خوش اخلاق و رانندگان مطمئن، شناخته شده است. مسلماً سفر با چنین اتوبوسی، برای مسافری که به دنبال رفاه و امنیت است، گزینه مناسبی است. در بین شهرهای مختلف، اتوبوس‌های ایران پیما را می‌توانید پیدا کنید. بیشتر بلیط‌های این شرکت، اتوبوس‌های VIP است که سفر را برای شما ساده کرده است.

 

شرکت مسافربری سیر و سفر

سیر و سفر هم جزو شرکت‌هایی است که در مسیرهای مختلف، اتوبوس‌های مناسبی دارد. شهرهای دور و بین راهی، معمولاً از بلیط‌های سیر و سفر هستند. این شرکت در سال 1369 شروع به فعالیت کرده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

صندلی‌های این اتوبوس‌ها نیز راحت هستند. برای هر صندلی، یک مانیتور شخصی در نظر گرفته شده است که بتوانید فیلم را به صورت شخصی ببینید. با توجه به سابقه و قدمت این شرکت، مهمانداران و رانندگان مناسبی در مسیرهای مختلف همراه شما خواهند بود.